NEEM CONTACT OP

    ADRES

    Feestmateriaalverhuur
    Kraaivenstraat 34
    5048 AB Tilburg
    E-mail: info@feestmateriaalverhuur.nl

    OPENINGSTIJDEN

    Maandag t/m Vrijdag: 09:00 – 17:30

    SOCIAL MEDIA

    Wanneer is Feestmateriaalverhuur geopend?

    Wij zijn geopend van maandag t/m vrijdag van 09.00 uur tot 17.30 uur.

    Wat zijn jullie openingstijden voor het halen en terugbrengen van huurgoederen?

    Het magazijn van Feestmateriaalverhuur voor het ophalen en retourneren van goederen, is van maandag tot en met vrijdag geopend van 09.00 tot 17:30 uur.

    Waar is Feestmateriaalverhuur gevestigd?

    Wij zijn gevestigd aan de Kraaivenstraat 34 in Tilburg op het Kraaiven industrie terrein.

    Wanneer geldt de korting op de partyverhuur artikelen?

    De korting op de verhuur materialen is geldig van november t/m maart.

    Waarom gelden de aanbiedingsprijzen alleen van november t/m maart?

    Wij werken met een hoogseizoen en een laagseizoen. Alleen gedurende het laagseizoen kunnen we verhuur artikelen tegen lagere prijzen aanbieden dan tijdens het hoogseizoen. Het gaat hierbij om de daadwerkelijke huur datum en niet om de aanvraag datum.

    Als ik een product niet kan vinden op de website, kan Feestmateriaalverhuur die dan niet leveren?

    Wij beschikken over een vrij breed verhuur assortiment. Mocht u toch niet kunnen vinden wat u zoekt, neemt dan contact op met ons. Wij zullen dan ons uiterste best doen om toch te kunnen leveren wat u zoekt.

    Hoe kan ik zien of een huurartikel wel bij jullie op voorraad is voor mijn gewenste huurdatum?

    Zodra u een offerte aan heeft gevraagd, checken wij direct of de desbetreffende artikelen ook daadwerkelijk op voorraad zijn en beschikbaar voor uw huurdatum.

    Als ik een artikel huur, hoeveel dagen mag ik het dan houden tegen diezelfde huurprijs?

    Onze huurprijzen zijn geldig voor een periode van 4 aaneen gesloten dagen. U kunt de artikelen 1 tot 2 dagen voor de huurdatum op komen halen of geleverd hebben en de dag erna weer retourneren of op laten halen.

    Wat kost het als ik partyverhuur artikelen langer wil huren dan 4 dagen?

    Bij een langere huurperiode dient u contact op te nemen en dan berekenen voor u de huur voor de extra huurperiode. Over het algemeen rekenen wij 150% bij 5-6 huur en 200% bij 7-9 dagen huur.

    Hoeveel zijn de bezorgkosten van de partyverhuur materialen?

    Op onze site kunt u hier de bezorgkosten per plaats bekijken. Transportkosten naar plaatsen die niet op de lijst vermeld staan, worden berekend op basis van het aantal gereden km. (€0,65 excl. BTW per gereden km) om de spullen te brengen en weer op te halen.

    Kunnen jullie ook transporten verzorgen van partyverhuur artikelen in het weekend?

    Transporten in het weekend zijn alleen mogelijk in overleg en op basis van beschikbaarheid van onze chauffeurs en vervoersmiddelen. Wij rekenen een weekend toeslag van €25 excl. BTW voor transporten per rit in het weekend.

    Hoe kan ik de gehuurde artikelen betalen?

    De prijzen bij producten zijn excl. BTW, maar in de winkelwagen worden de prijzen incl. BTW getoond.

    Moet ik een borg betalen voor de gehuurde artikelen?

    Voor de meeste artikelen wordt een borg gevraagd, deze zullen we altijd van te voren duidelijk kenbaar maken.

    Moet ik een voorschot betalen bij het plaatsen van mijn bestelling?

    U kunt kiezen tussen een voorschot betalen en de rest van het bedrag bij ophaling/levering, of het gehele bedrag 3 dagen voor het ophalen/levering te voldoen.

    Welke annuleringsvoorwaarden hanteert Feestmateriaalverhuur?

    U kunt onze annuleringsvoorwaarden hier terug lezen.

    Ik heb een bestelling geplaatst, maar wil deze alsnog wijzigen. Kan dat?

    Bestellingen kunnen altijd in overleg aangepast worden na plaatsing van de bestelling, mits dit ook mogelijk is met de voorraad die nog beschikbaar is.


    Voor het annuleren van bestellingen gelden onze annuleringsvoorwaarden die u
    hier kunt nalezen.

    Ik heb een bestelling geplaatst via jullie website, maar wil deze graag kosteloos annuleren. Is dat mogelijk?

    Ja dat is mogelijk. Op onze website plaatst u vrijblijvend een offerte aanvraag en zit u nergens aan vast. Wij sturen u op basis van de aanvraag een op maat gemaakte prijsopgave toe.

    Dienen de artikelen schoon geretourneerd te worden?

    Ja alle artikelen dienen schoon weer geretourneerd te worden.  Indien artikelen niet schoon geretourneerd worden, rekenen wij €35 per uur op nacalculatie voor het schoonmaken van de gehuurde artikelen.

    Wat kost het als materialen beschadigd terug worden gebracht of ontbreken bij retour?

    Na retour van de gehuurde party artikelen in ons magazijn, worden deze geteld en nagekeken op eventuele beschadigingen of vermissingen. Indien wij tijdens deze controle beschadigingen of vermissingen constateren, bereken wij u de mancoprijs door. Indien later ontbrekende artikelen alsnog terug gebracht worden, crediteren wij deze alleen indien dit binnen 14 dagen gebeurd. Voor het repareren van artikelen berekenen wij de reparatie kosten door.

    Is een artikel reeds stuk of ontbreekt er een artikel bij ontvangst, neem dan altijd direct contact met ons op zodat wij eventueel met spoed een vervangend item kunnen leveren.Indien niet direct contact opgenomen zijn wij helaas genoodzaakt om de schade alsnog in rekening te brengen.

    Ik woon niet op een begane grond. Kunnen jullie daar ook afleveren en ophalen?

    Ja alleen indien er een lift aanwezig is waar we de huur spullen in kunnen vervoeren. Is dit niet het geval, dan worden de huurartikelen uitsluitend op de begane grond afgeleverd en opgehaald. U dient zelf te zorgen voor het vervoer naar andere verdiepingen.

    Wat zijn de betalingsmogelijkheden?

    Wij sturen u vooraf een factuur met de mogelijkheid om deze per bank over te maken of per iDeal te voldoen. Alle bestellingen dienen vooraf aan de levering of ophalen te zijn voldaan.

    Kunnen jullie naast het verhuren van party artikelen ook advies geven over evenementen, bruiloften of andere feesten?

    Dat is uiteraard mogelijk. Wij plannen graag een afspraak in onze showroom met u in of we staan u hier graag telefonisch of per mail over te woord.

    Hoe kan het ik het beste contact opnemen met Feestverhuurmateriaal?

    U kunt het beste een e-mail sturen naar info@feestverhuurmateriaal.nl of telefonisch contact (013-5906171) opnemen van maandag t/m vrijdag van 09.00 tot 17.30 uur.

    Wat zijn het IBAN nummer en BIC code van Feestverhuurmateriaal?

    Ons IBAN nummer: NL68 RABO 0104010185 en de BIC code: RABONL2U

    Wat is een chiavari stoel?

    Een chiavari stoel (je spreekt het uit als kiavari) is een chique stoel die in de VS al jaren zeer populair is voor bruiloften en chique diners en gala’s. Deze stoelen worden geleverd met elegant skaileren kussen en zijn beschikbaar in wit en goud.

    Welke stoelen worden het meest verhuurd voor bruiloften?

    De meest populaire wedding chairs zijn de witte klapstoelen die we in het hout en kunststof kunnen leveren. Daarnaast kunnen we ook bruine houten klapstoelen leveren.

    Zijn prikkabels ook buiten te gebruiken?

    Ja prikkabels zijn zowel voor binnen als buiten te gebruiken.

    Kunnen jullie ook tenten leveren?

    Wij kunnen ook tenten leveren via onze partners.

    Wat is het verschil tussen de houten klapstoel en de kunststof klapstoel?

    De houten klapstoelen zien er vrijwel hetzelfde uit als de kunststof klapstoelen, alleen zien ze er van dichtbij iets authentieker uit en kunnen ze een max. Gewicht van 95 kg dragen. De kunststof klapstoelen kunnen een gewicht aan tot 200 kg.

    Wat is een crossback stoel?

    Een cross-back chair is een houten stoel met gekruiste spijlen aan de achterkant van de stoel die in de VS zeer veel gebruikt worden voor rustieke, vintage en natuurlijk thema feesten, bruiloften en evenementen. De stoel beschikt reeds over een zacht zitvlak.

    Hoeveel personen passen er aan de tafels die jullie verhuren?

    Aan de ronde tafels van 1.50 m. adviseren wij 6 tot max. 8 personen te plaatsen. Aan ronde tafels van 1.80 m. adviseren wij 8 tot max. 10 personen te plaatsen.  Aan rechthoekige tafels kunnen 6 tot max. 8 personen geplaatst worden als je ook aan beide hoofdeinden een stoel plaatst.

    Passen de stoelhoezen op onze eigen stoelen?

    Dat hangt af van de afmetingen van de stoel. De stoelhoes is van stretchmateriaal, dus rekt wel iets mee, maar kan niet geplaatst worden over stoelen met armleuningen.